Der er overskud i organiseres

Hej!
En artikel i en større amerikansk business magasin nomineret personlige organisation som hovedårsagen at senior, øverste niveau super-ledere er så vellykket.
Historien indrømmede, at mens vision og energi var meget vigtigt, de mest vitale af alle de kvaliteter af disse mænd og kvinder er at de alle har deres professionelle liv sammen og også har et liv uden for arbejde.
HVORDAN???
For det første arbejder de i et rod frit miljø. Alt i deres office er på sin rette plads. De prioriterer og uddelegere.
De spilder aldrig tid pÃ¥ bagateller. De bruger en strategi kaldet LEVERAGING. Det betyder, at de forbeholder seriøst arbejde for “prime times”, nÃ¥r deres energi niveau er pÃ¥ sit højeste. De arbejder hurtigt og effektivt.
Udrette mere på mindre tid
Du skal vide, hvordan man kan opretholde et ryddeligt og organiseret arbejdsmiljø, der vil gøre dig til at blokere for perioder af dagen når du er i stand til at udføre kreativt arbejde uden afbrydelser.
Ved hjælp af vores ugeplan er det nemt at planlægge til handling dit hovedmål for uge for erhvervslivet og dit liv.
Disse er de gange, nÃ¥r du kan være sikker pÃ¥ at være alene tilbage i din egen plads til at fÃ¥ tingene gjort… sÃ¥ længe du ikke lade andre forstyrrer mennesker dig. Ofte, nÃ¥r de gør, er det fordi du har ladet det ske. Du skal angive reglerne.
Problem i de fleste tilfælde er at folk ikke er i stand til at tilrettelægge deres kontorlokaler (eller noget andet for sags skyld) og er omgivet af så meget rod at de ikke kan lægge deres hænder på, hvad de vil, når de ønsker det.
Processen med at søge efter nødvendige filer eller andre varer ofte tegner sig for en ekstraordinær mængde af vitale tid, der kunne være bedre brugt til at gøre produktive arbejde,
f.eks. Hvis du søge 6 gange om dagen i tabt papirarbejde, du kunne spilder minimum 30 minutter om dagen.
Der er uproduktive tid svarende til:
10 timer pr. måned, eller 3 uger om året.
Hvis din tid er værd $100 i timen, er at koste dig $12.000 om året!
Er du taber penge og ikke engang kender det?
Og hvordan ville du vide, hvor meget tid du spilder?
Skrive ned hvad du gør med din tid. Du kan designe din egen timeseddel eller bruge vores ugeplan og optage, hvad du gør, som det sker.
Du kan ‘,’ du er ‘travle’; godt det vil vise sig, om du er effektive eller bare spild af tid.
Du vil finde efter analyse af et minimum af en hel uge vil der være omrÃ¥der du kunne have sparet dynger af tid ved uddelegering, at sige ‘Nej’ og tager din egen tid alvorligt.
Advokaten
Engang siden jeg blev kaldt af et advokatfirma, der havde en strålende endnu fuldstændig uorganiseret advokat, som de ønskede at organisere.
Denne mand var højt respekteret for sin evne til at forstå komplekse juridiske spørgsmål og reducere dem til simple vendinger. Han var også overbevist om, at han ikke havde et problem.
Et kig på hans kontor viste, at han var i reel problemer.
Hans skrivebord var begravet under et bjerg af papir, der var stakke af filer over hele gulvet og bunker af opslagsværker i alle retninger.
Gennem coaching han gradvist skÃ¥ret ned pÃ¥ papir pÃ¥ sit skrivebord og i bunden af bunke gjort en fantastisk opdagelse – en check fra en klient til $5.000, der havde været der i flere mÃ¥neder.
For du virksomhedsejere læsning denne historie, ville der aldrig ske for dig i din virksomhed… eller kunne det?
Computer vedligeholdelse selskab
En af mine klienter, der kører sin egen computer vedligeholdelse selskab optaget til mig, før at blive coachet, papirarbejde vil ofte gå tabt blandt rod i hans kontor. Han ville fakturere kunder langt mindre end han burde have fordi han ikke kunne finde de nødvendige oplysninger, navnlig for dele, der han følger.
Også mente hans manglende systemer og dårlig anvendelse af hans tid han ikke fakturere regelmæssigt og havde store likviditet spørgsmål.
Nu, at han har lært hvordan man kan få sig selv tilrettelægges, er han nu på toppen af sin papirarbejde, sin virksomhed og sit liv.
Fjern rodet
Clearing rod hjælper til at opløse den tøven, at så mange mennesker oplever i deres arbejde hver dag.
Du skal naturligvis også motivere dig selv til at komme i gang. Der er en afgørende ingrediens ved at blive en super-executive eller business ejer. Den indledende motivation er ønsket om at opnå og træffe de nødvendige foranstaltninger.
Alt andet er bygget pÃ¥ der. FormÃ¥let med øvelsen er at fÃ¥ mere fra hÃ¥nden – hurtigere. MERE betyder mere kvalitetsarbejde. Der er ingen mening gøre masser mere arbejde, hvis det meste af det er meningsløst.
Det sidste ord
Det vigtige ting om clearing rod fra dit liv er, at det hjælper dig med at prioritere og derefter straks lægge hænderne på filer og opslagsværker, der kan hjælpe dig med at få arbejdet gjort hurtigt og effektivt.
Oplev, hvordan organiseret du virkelig er ved at udfylde vores gratis vurdering. Du vil hurtigt finde ud af, hvis du skal foretage ændringer. Hvis du alvorligt ønsker at drage fordel af at være organiseret, derefter skride til handling nu… da intet ændrer hvis intet ændres!
Har en dejlig uge
Lorraine Pirihi


Udgivet

i

af

Tags:

Kommentarer

7 svar til “Der er overskud i organiseres”

  1. KwgdShus Avatar

    write a thesis statement for me essay jamestown sociology research paper

  2. Jtmfseisk Avatar

    best online canadian pharmacy best online pharmacy canada rx pharmacy

  3. Lokuseisk Avatar

    canada rx pharmacy mexican pharmacy 24 hr pharmacy

  4. KhthShus Avatar

    canadian pharmacy reviews best drugstore lipstick ed meds

  5. Nllpsaist Avatar

    online drugstore impotence professional pharmacy

  6. JlloCeaky Avatar

    online pharmacies erectile dysfunction treatment drugstore near me

  7. Fgvdsaist Avatar

    drugstore near me best drugstore lipstick mens ed pills

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *