10 tips til at opbygge, administrere og drage fordel af en E-handel Website

Bare fordi du har bygget din e-handel hjemmeside betyder ikke, at kunderne vil begynde at komme. Du har brug for at bringe i besøgende, fremvise dine produkter, overbevise dem om at købe og bringe dem tilbage endnu en gang for at lave nogen betydelige gevinster.
Kunderne skal være bejlede af de unikke kundeoplevelse, der vil bringe dem tilbage, og har dem synge din ros til deres venner, sprede dit navn. Dette kan synes som en ordentlig mundfuld, men ikke. Opført her, er top ti tips til at opbygge, administrere og drage fordel af din e-handel website. Følg dem og se fordelene for dig selv.
1. organisere din butik omkring produktkategorier
Mange steder enten en lang liste over produkter eller klumper dem bag en search knap, hvilket gør det svært at finde dem. Arrangere dine produkter i logiske kategorier og underkategorier, men ikke overdrive det. Forskning siger, at det at de fleste mennesker blive overvældet med mere end 7 kategorier. Kunden skal kunne uden sammenligning ransage ethvert produkt uden hjælp.
Produktet bør have et klart og høj kvalitet billede, kort og detaljerede specifikationer. Hvis nødvendigt tilføje video eller billeder af forskellige udsigtspunkter (øverste vinkel, sidekig) sammen med varespecifikationen.
2. give flere betalingsmuligheder
Holde alle former for betalingsmuligheder til dine kunder. Ikke alle føles behagelig at købe gennem et kreditkort, eller har en. Mulighed for betalingskort, fax, telefon, snail mail, papir og elektronisk checks. Og tilmelding til bedrageri kontrol facilitet, uden hvilken du kunne nemt ende med at tabe hele dag salg inden for få minutter. Give en valutaomregner, hvis du tilbyder produkter eller betaling i andre valutaer.
Herunder et telefonnummer til kundesupport på ordren er et must. Det giver køberne nogle ekstra følelse af sikkerhed, at de kan altid tale med en levende person, hvis noget går galt i købsprocessen.
3. liste ud klart skitseret politikker
Beskyttelse af personlige oplysninger:
Offentliggør jeres privatlivspolitik. Hold det i en fremtrædende sted, og knytte den til hjemmet, produkter og checkout sider, således at kunder, der varierer at yde personlig og kreditkort detaljer føle trøstet. Fortæl dem hvis du planlægger at dele deres e-mail adresse med andre, eller planlægger at sende i salgsfremmende e-mails eller nyhedsbreve.
Derudover Tillad dem at afmelde eller fravælge sådan e-mail hvis de tror det. Aldrig sælge kundens personlige oplysninger, medmindre de har aftalt, da dette er en sikker vej til at miste troværdighed dobbelt så hurtigt.
Sikkerhed:
Hvis du planlægger at indsamle følsomme oplysninger fra dine kunder, skal du bruge sikkerhedssystemer som SSL (Secure Socket Layer). Dette sikrer, at de data, som din kunde ikke vil falde i hænderne på en ondsindet hacker mens overføre fra sin computer til web-serveren.
Dette vil også berolige dine kunder at du er virkelig bekymret over sikkerheden af deres personlige oplysninger.
Betingelser og vilkår:
Skrive klart og tydeligt alle salg og efter salg support vilkår for at undgå forvirring. Internettet er verdensomspændende, og din kunde kan komme fra ethvert land. Liste din shipping- og håndteringsomkostninger upfront, og være klar til at skibet overalt på jorden. Offentliggøre dit afkast politik, støtte timer og endda den omtrentlige tid, det tager at levere varen.
Sende en bekræftelse note takke kunden, og alle de produkter, priser og nøglebegreber i købet i en e-mail. Holde kunden opdateret med ordrestatus på alle tidspunkter via e-mail eller ved at give et link i din shopping side, hvor de kan kontrollere status for deres ordre når som helst.
4. opbygge et nyhedsbrev omkring dine produkter
Snag nye kunder og holde de gamle husker dig tydeligt, alvorligt planlægger at lancere et nyhedsbrev, og send det til alle kundeemner og kunder pÃ¥ en regelmæssig basis. Bortset fra troværdighed ved at blive en seriøs spiller i markedet, blænde du dem med dit engagement ved at udgive nyhedsbrevet pÃ¥ faste dage – ligesom 15. hver mÃ¥ned eller hver mandag.
Du kan også vise din ekspertise i dit område ved at skrive regelmæssigt, dybdegående artikler, der dækker de nyeste trends i industrien og anmeldelser af nye produkter. Dine kunder, distributører og partnere vil begynde at ivrigt venter dit nyhedsbrev. Drys dine kampagner og produkter i mellem oplysningerne i nyhedsbrevet, og være klar til at modtage en stigning i web trafik og orden bookinger, hver gang du sender ud i nyhedsbrevet.
5. lad kunder gave dine produkter
Tillad folk at gave deres produkter til deres venner og kære. Give gratis gave indpakning, en personlig besked eller en gratis gave til køberen. Muligt for dem at oprette ønskesedler, som de kan bruge til at købe senere.
Disse små ting noget og fungere som freebies som din konkurrent ikke muligvis. Selv om disse er hurtigt ved at blive standard funktion, Sørg for at du ikke ender med de stumme dem, der ikke har fundet denne simple teknik ud endnu.
6. fremme dit websted hver dag
Stærk markedsføring er det vigtigste aspekt af at have en vellykket hjemmeside. Bedst af websteder ikke vil tjene penge, hvis folk ikke kommer i horder. Lancere kampagner, og få ordet til alle mulige inden for din målgruppe.
Du kan gøre kampagner ved hjælp af direct mail til din eksisterende kunde i dit nyhedsbrev, og løbesedler. Alle anvendes de traditionelle marketing her. Ikke efterlade nogen teknik uprøvede. Husk det gamle ordsprog – marked, marked, markedet.
7. måle resultaterne og omorganisere
Måle de resultater, du får fra hver kampagne religiøst, og Bemærk, hvad der virker og hvad der ikke gør. Eksperiment. Undersøgelse. Finjustere. Dette er den eneste måde at vide, hvor effektive dine kampagner og tilbud er.
Du kan også bringe i nogle eksterne folk til at besøge dit websted og give dig oprigtigt feedback om hver side på dit websted. Jo mere kritiske de er, de mere ændringer du vil gøre, og i sidste ende vil det gavne dig og dine kunder.
Holde gør ændringer og teste hvad der virker og hvad der ikke løbende. Hvad virker i dag kan ikke arbejde i morgen.
8. Hold en simpel alligevel effektiv webdesign
Der er intens konkurrence på nettet. Gøre en overbevisende hjemmeside, der viser din USP (unikke selling proposition) og bringer kunden tilbage til dit websted. Skelne fra resten ved at bruge din fantasi til at gøre dit websted standout fra resten. En cool, cathy, nemt at huske navn kunne helt sikkert hjælpe.
Gøre et simpelt site, med almindelig HTML og et ensartet udseende på alle sider. Brug en nem at læse skrifttype, mindst en 10 størrelse skrifttype, helst 11. Læg ikke med grafik og enorme billeder på hver side, som kan bremse din side.
Selvom dette Råd bliver gamle gammeldags som de fleste mennesker flytter til bredbånd, det er stadig en god praksis, som du ikke ønsker at miste de kunder, der bruger en lav hastighed modem.
Fleksibilitet og brugervenlighed er langt vigtigere end prangende grafik eller cool Java-applets. Formålet er at holde kunden ser på produkter, og ikke holde dem vente eller miste dem af langsom indlæsning grafik eller effekter.
Holde kataloget enkle, og med et ensartet design med links til hjem, kassen side, Privacy Policy, vilkår og betingelser, kundeprofil sider handy og på det samme, konsekvent sted på hver side. Gør det nemt at gennemse butik og mark varer for senere køb.
9. Sørg Login behandle en brise
De mindre Klik for at bestille, jo bedre. Amazon patenteret deres et-klik metode, der minimeret klikkene, hvilket gør betalingsprocessen enklere og lettere. Prøv at gøre registreringen eller login processen minimal, og kun holde de mest relevante felter obligatoriske.
Jeg blev frastødt af den langvarige logonprocessen, som tvang mig til at indtaste mit mellemnavn, datoen for fødsel og mors pigenavn for kun tilmelding til en online booking taxiservice. Jeg forlod det midten af vejen, og gik til en anden taxi operator’s site, som registreret mig inden for et minut. En simpel ting kan resultere i en dyre fejl, der mister kunden for evigt.
10. reducere Popup-meddelelser
For mange popups distrahere og væmmelse kunden. Især efter besøgende lukker din hjemmeside vindue, hvis du begynder at popup andre windows med flere kampagner, det efterlader en følelse af at være jagtet. Det er også underskrevet af de fleste af de voksne websteder, så styre væk fra sådanne ufølsomme praksis.
Vis din professionalisme og respekt for kundens privatliv og tid. Det vil bidrage til at opbygge afbildningen som et seriøst og professionelt websted og øge din troværdighed.
11. Brug en pålidelig Hosting Service
Bruge en tjeneste, der er god, pålidelig, og kan give dig med kundesupport på alle tidspunkter. Webhosting er at få meget billige, men det er bedre at betale lidt mere og få en hurtig og pålidelig webhosting. Intet mister en kunde hurtigere end en langsom websted eller et websted, der er ned ofte. Sammenlign et par hosting-tjenester, og spørge rundt før tilmelding for én. Du vil ikke fortryde det.
Copyright 2004 Vinai Prakash. Alle rettigheder forbeholdes.


Udgivet

i

af

Tags:

Kommentarer

Ét svar til “10 tips til at opbygge, administrere og drage fordel af en E-handel Website”

  1. Dilinaigo Avatar

    Buen Hora Para Tomar Propecia Doosolelty cialis for sale online Enlina where to order isotretinoin

Skriv et svar til Dilinaigo Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *